Valon messu

Kaksi kynttilää valaisee hämärässä

Söderkullan kirkko

Valon messu on vapaaehtoisten toteuttama messu, missä on paljon tilaa musiikille ja rukoukselle. Messussa on myös lapsille omaa ohjelmaa.

Valon messu toteutetaan pääasiassa vapaaehtoisten voimin.  Musiikkiryhmä toimii esilaulajina ja rukousosiolle on paljon tilaa. Voit osallistua lauluihin ja rukouksiin sytyttämällä kynttilän, kirjoittamalla rukouksesi paperille tai sitten voit vain istua penkissä hiljaa. Rukousjakson ja puheen aikana lapsille on oma ohjelmahetki. Hetki päättyy ennen ehtoollista, joten lapset ovat tervetulleita ehtoolliselle tai siunattavaksi, Messussa on vierailevia puhujia, 6.9. messussa puhuu ja sen toimittaa pastori Stina Huima. Valon messu on ilmapiiriltään rento ja lämminhenkinen. Olet sydämellisesti tervetullut!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Sipoon suomalainen seurakunta