YouTube-video

Tälle sivulle päivitetään joulunajan tapahtumia Sipoon seurakunnissa.

Sipoon seurakuntien yhteinen lehti Sipoon Risti - S:t Sigfrids Kungörelser jaettiin viikolla 48 seurakuntalaisille.

Ikävä kyllä, tiukentuneiden koronaohjeiden takia monia lehdessä mainittuja tapahtumia on jouduttu peruuttamaan tai siirtämään, eikä suurin osa tiedoista siis enää pidä paikkaansa. Päivitetyt ja ajanmukaiset tiedot löytyvät tältä sivulta sitä mukaa kun tieto tapahtuman toteutustavasta varmistuu sekä suomalaisen seurakunnan osalta Sipoon Sanomien lehti-ilmoituksesta.

Kaikesta huolimatta haluamme toivottaa kaikille hyvää, turvallista ja siunattua adventin aikaa!

Diakonian vetoomus: Jouluksi ruokaa jokaiselle

Monessa kodissa mietitään tälläkin hetkellä, miten rahat riittävät ruokaan ja muihin jokapäiväisiin tarpeisiin. Lähestyvä joulu tuo lisäpaineita. Joulunviettoon liittyy perinteitä, joita haluaisimme itselle ja läheisille luoda. Diakoniatyössä jaamme ruoka-apua sitä tarvitseville lahjakorttien muodossa. Lisätietoja saat diakoniatyöntekijöiltä.

Voit lahjoittaa diakonian
avustuksia varten: