Hyppää sisältöön

24.12. Kauneimmat joululaulut -keräykseen (jouluaattona ja jouluyö) sekä 26.12. ja 27.12. :

Maailman lapset tarvitsevat apuasi!

Anna tänä vuonna joululahja, jolla on merkitystä.

Kaikilla lapsilla pitäisi olla mahdollisuus hyvään ja turvalliseen lapsuuteen. Liian moni lapsi jää kuitenkin köyhyyden ja syrjinnän takia ilman tarvitsemaansa hoivaa, ravintoa ja turvaa. Myös koulunkäynti jää yhä monille lapsille vain haaveeksi: 57 miljoonaa lasta maailmassa ei vieläkään pääse kouluun.

Sinun tuellasi tarjoamme kehitysmaiden kaikkein heikoimmassa asemassa oleville lapsille koulutusta, terveydenhoitoa ja turvaa. Parannamme erityisesti tyttöjen, vammaisten ja syrjittyihin vähemmistöihin kuuluvien lasten asemaa.

Anna tänä vuonna paras mahdollinen joululahja. Lahjoituksesi voi muuttaa lapsen elämän. Auta nyt.

Lisätietoja: https://kauneimmatjoululaulut.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilinro: Danske Bank
IBAN FI38 8000 1400 1611 30

Viitenumero: 4074 7740 0233 4579

Lahjoita haluamasi summa

Mobile pay: 79254

(Huom. Mobile payllä lahjoittaessa tulee ilmoitus "Siuntion suomalainen seurakunta", mutta lahjoitus menee perille Suomen Lähetysseuraan)

Keräysluvat:

Manner-Suomi RA/2020/3, voimassa 3.1.2020–31.12.2020 myönnetty 3.1.2020, Poliisihallitus.

---------------------------------------------------

25.12. Kirkon Ulkomaanavulle (joulupäivä):

Hätäapukeräys Beirutin räjähdyksen uhreille

4.8.2020 Beirutin satamassa räjähti 2 750 tonnia ammoniumnitraattia, minkä seurauksena yli 200 ihmistä kuoli, yli 5 000 vahingoittui ja jopa 300 000 menetti kotinsa – heistä osa haavoittuvassa asemassa olevia köyhiä, siirtotyöläisiä ja pakolaisia.

Apua tarvitaan kiireellisesti, jotta ruokaa, vettä ja suojaa saadaan räjähdyksestä kärsiville. Kirkon Ulkomaanapu on myöntänyt katastrofirahastostaan 50 000 euroaLinkki avautuu uudessa välilehdessä katastrofin uhrien auttamiseksi. KUA:n kumppanijärjestö Norjan Ulkomaanapu on aloittanut alueella työn ihmisten perustarpeista huolehtimiseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä. KUA:n varoja käytetään ruokatarvikkeiden, hygieniapakettien, patjojen, peittojen ja petivaatteiden sekä kuukautissuojien hankkimiseen.

Pyydämme seurakuntia osallistumaan Beirutin hätäapukeräykseen. Kolehti- ja muut keräysvarat voi tilittää KUA:n tileilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä käyttämällä viitettä ”Beirut + oman seurakunnan nimi”.

Keräyslupa RA/2019/723, voimassa 1.1.2020-31.12.2024, koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuunottamatta,  myöntänyt Poliisihallitus.

https://www.kirkonulkomaanapu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Suomen Lähetysseuran kolehtivetoomus

Jumalan rakkaus ylittää kaikki raja-aidat ja vaatii puolustamaan heikkoja ja osattomia. Suomen Lähetysseura tekee seurakuntatyötä hyvän sanoman jakamiseksi erityisesti kirkon ulkopuolelle jääneiden ja syrjittyjen ryhmien keskuudessa. Raamatunkäännöstyön ja kielityön avulla Jumalan sana tavoittaa vähemmistökansoja. Tämän sunnuntain kolehti kerätään seurakuntatyöhön maailmalla Suomen Lähetysseuran kautta. Kolehtiin voi osallistua myös MobilePayllä tai tekstiviestillä. Lahjoita haluamasi summa MobilePayllä numeroon 63500. Lähetä tekstiviesti KOLEHTI10 (10 €) numeroon 16155. Jumala lahjanne runsaasti siunatkoon.