Kolmen kerran vauvahierontakurssi

Vauvahieronnasta helpotusta ja hyvää oloa arkeen.

Vauvahieronta vahvistaa vanhemman ja vauvan välistä vuorovaikutusta.
Se on vyöhyketerapeuttista ja se rentouttaa vauvaa, tuo hyvää oloa ja voi helpottaa vauvan vatsavaivoja.
Se myös vahvistaa kehon toimintoja ja parantaa unta.

Vauvahieronta ryhmää ohjaa lastenohjaajamme Sari Fomin joka on myös koulutettu vyöhyketerapeuttinen vauvahieroja.
Ryhmä kokoontuu kolme kertaa 5.3, 8.3 ja 12.3. klo 9.30-10 Söderkullan kirkolla.

Kurssille on ilmoittautuminen (ilmoittautuminen auki 5.-21.2.24), mukaan mahtuu 10 vanhempaa vauvan kanssa.
Saat infopaketin ja maksulinkin ilmoittautumisen jälkeen. Kurssin hinta 20€. Lisätietoa sari.fomin@evl.fi.

Satuhieronnan hellä kosketus

tiistait 13.2., 19.3., PERUTTU 16.4., 14.5. / klo 9.30-10 / Söderkullan kirkko

Tule kokemaan myönteisen kosketuksen pyhyys ja rauha yhdessä lapsesi kanssa satuhieronnan välityksellä.

Lapsi tarvitsee myönteistä kosketusta tasapainoisen kasvun ja kehityksen tueksi.
Yksi keino luoda myönteistä kosketusta on satuhieronta, mikä kertoo lapselle kuinka tärkeä hän on.

Satuhieronta hetket ovat ohjattuja tuokioita aikuisen ja lapsen välillä. Hetkessä tärkeää on läsnäolo ja rentoutuminen. Satuhieronta hetket sopivat kaiken ikäisille lapsille.

Satuhierontoihin ilmoittautuminen Sarille viimeistään edellisenä päivänä klo 12 mennessä, sari.fomin@evl.fi / p. 044 906 6818

Ovet avataan klo 9.15. Tervetuloa!

Tervetuloa!