Koululaisille toimintaa!

SEURAKUNNAN TOIMINTAA KOULUIKÄISILLE

Alakouluikäisten lasten toimintaa seurakunnassa ovat mm. retket, kerhot, leirit, tapahtumat ja kouluyhteistyö. Kirjepyhäkouluun pääset ilmoittautumaan tästä.

JUNNUKLUBI

Eli avoimet ovet alakoululaisille koulupäivinä. Voit osallistua oman aikataulusi mukaan, Junnuklubiin ei tarvitse ilmoittautua mutta tarvitsemme huoltajan yhteystiedot!

• Söderkullan kirkolla (Neiti Miilin tie 2) tiistaisin klo 12.30-16.00.
  • Seurakuntatalon nuorten kellarilla (Iso Kylätie 1) torstaisin 12.30-15.30.

Muista ilmoittaa huoltajan yhteystiedot! Huom. Junnuklubia ei ole pyhäpäivinä eikä koulujen loma-aikoina.

Junnuklubin sisältöä:

• Klo 12.30 ohjaajat paikalla ja yhteistä ohjattua/vapaata toimintaa, noin 13.30-14.45 välipala, toiminta jatkuu.
  • Toiminnassa noudatetaan hygieniaohjeita, esim. käsien pesu.
  • Toimintaan ei voi osallistua kipeänä.
  • Junnuklubi on maksutonta toimintaa alakoululaisille.
  • Koulujen lomapäivinä toimintaa ei ole.
  • Kysy lisää Ninalta! nina.okkonen@evl.fi tai p. 044 705 6586

Yhteystietojen ilmoittaminen Junnuklubiin tästä

Lapset, Piirustus, Vapaa Piirto, Rivit, Tyttö, Poika

YHTEISTYÖ KOULUJEN KANSSA

Seurakunta tekee yhteistyötä Sipoon suomenkielisten koulujen kanssa. Työntekijät vierailevat kouluissa pyydettäessä. Kutsumme perinteikkäästi vuosittain sipoolaiset 2. luokkalaiset tutustumaan Sipoon kirkkoon.

KERHOTOIMINTA

Kokkikerho 3-4 luokkalaisille maanantaisin Nuorten Kellarilla (Iso Kylätie 1) klo 14.30-16.

Kerhokausi 8.1.-6.5.2024 (ei hiihtolomalla ja 1. pääsiäispäivänä 1.4.)

Mukaan mahtuu 10 osallistujaa. Seurakunnan kerhossa pidetään joka kerta kerhohartaus, johon kaikki kerholaiset osallistuvat. Kerho on maksuton.  Lisätietoja Ninalta 044 7056586 nina.okkonen@evl.fi

Junnuklubiin!

Infoa tulevista kesäkerhoista ja Papinsaaren leireistä tulee ihan pian

Leirillä on monenlaista puuhaa ja yhdessä oloa. Saunomme, seikkailemme pohdimme erilaisia juttuja, unohtamatta askartelua. Ja vapaalla keksimme varmasti monenlaista kivaa puuhaa. HUOM! mikäli ilmoitat useamman lapsen, tee heistä omat ilmoittautumiset!

Ilmoittaudu mukaan alla olevista linkistä. Leirin hinta on 40€. Sisaralennus on -5€.

Nuorisotyönohjaaja

Alakouluikäiset ja nuoret sekä Saapas