SEURAKUNNAN TOIMINTAA AIKUISILLE

Seurakuntamme aikuistyön tavoitteena on, että mahdollisimman moni eri-ikäinen aikuinen voisi erityyppisen toiminnan kautta tuntea kuuluvansa seurakuntaan ja palvella omilla lahjoillaan tai olla vain mukana. Seurakuntayhteys vahvistaa kristillistä identiteettiä ja antaa uskosta Kristukseen kumpuavaa rohkaisua elämään.

Toimintaa aikuisille, tapahtumalistasta löydät ajankohtaiset tiedot ja ajat!

• AAMIAINEN KIRKOLLA
    Tervetuloa ilmaiselle Aamiaiselle Söderkullan kirkolle! Aloitamme lyhyellä hartaudella klo 10, aamiaistarjoilu klo 10.15-11.30. Diakoni paikalla 10.30 - 11.30. Kuukauden viimeisenä keskiviikkona mahdollisuus osallistua ehtoollishartauteen klo 10.

• PAPPILAN SANA JA SÄVEL
    Pappilan Sanan ja sävelen ilta on nyt perjantaisin. Sanaa, musiikkia ja rukousta.

• NAISTEN ALFA-KURSSI
    Kurssilla käymme läpi kristinopin keskeistä sisältöä. Uusia ALFA-kursseja voi tiedustella Aija-papilta.

• LAULAVA KUPPILA
    Laulava Kuppila Söderkullan kirkolla on viikoittain kokoontuva yhdessäoloon, kahvin juomiseeen ja laulamisen iloon keskittyvä avoin ryhmä.
    Olet tervetullut mukaan milloin tahansa! Ota oma kahvi/teekuppi mukaan jos haluat, tarjolla on leipää ym. euron hintaan. Ryhmää vetää Mervi ja Sirkka, lauluja säestää seurakunnan kanttori.

• NÄPPÄRÄT NÄPIT
    Tule mukaan kutomaan, neulomaan, nauramaan Söderkullan kirkolle!
    Näppärät Näpit -käsityöpiirissä voit kutoa, neuloa, vaihtaa käsityöohjeita- ja ideoita. Valmiita tuotteita myydään myyjäisissä yhteisvastuun ja lähetystyön hyväksi. Piiriin voi tulla vaikka vaan juttelemaan niitä näitä tai kertomaan alkavan viikon kuulumisia. Kahvin ja teen keitto on mahdollista, useammalla on mukana omat eväät. Ryhmää vetävät Mervi ja Sirkka. Lisätietoja saa diakoneilta.

• TEHDÄÄN YHDESSÄ
    Tule tekemään käsitöitä mukavassa seurassa seurakuntatalolle!
    Ryhmässä ideoidaan ja valmistetaan yhdessä erilaisin tekniikoin käsitöitä seurakunnan myyjäisiin. Ryhmä on kaikille avoin, mukaan voi tulla myös kesken kauden. TERVETULOA! Lisätiedot: diakoni Riitalta

• ÄIJÄPIIRI
    Tutkimme Raamattua miesten kesken. Kirkonkylän seurakuntatalo. Piirin vetäjänä toimii Juhani Aalto.

• TIISTAIKAHVIT
    Tule Söderkullan kirkolle juomaan aamupäivän kahvit mukavassa seurassa. Hinta 2€, tuotto lähetystyölle tai Yhteisvastuukeräykselle.

• PÄIVÄPIIRI
    Tervetuloa tapaamaan tuttuja ja uusia ikätovereita seurakuntatalolle! Päiväpiiri on kesälläkin toimiva avoin ryhmä senioreille. Hartaushetki ja jutustelua kahvikupposen äärellä. Tervetuloa jakamaan elämän iloja ja suruja! Lisätietoja: diakoni Riitta Vanhala 050 566 3686.

• MIETE -RYHMÄ
    Miete on avoin ryhmä mielenterveyskuntoutujille. Ryhmässä voi etsiä ja jakaa elämän eväitä sekä parantaa maailmaa ja puhua päivän polttavista aiheista. Tule sinulle sopivina päivinä. Lisätietoja: diakoni Riitalta

• AAMURAAMIS
    Tutustumme seurakuntatalolla Olohuoneessa evankeliumiteksteihin Ilosanomapiiri- materiaalin opastamina kerran kuukaudessa ennen Seurakunnan Yhteistä Lounasta. Lisätietoja antaa toimintaa vetävä Mervi Iho tai diakoni Sara p. 050 566 3685.

Tähtianikset, kanelitangot ja piparit