Ilmoittautuminen päiväkerhoihin!

Päiväkerho

Päiväkerhot ovat 3-5- vuotiaille tarkoitettuja kerhoja, joissa leikitään, lauletaan, harjoitellaan kädentaitoja, ulkoillaan ja ihmetellään pieniä ja isoja asioita. Kristillinen kasvatus on kerhon punaisena lankana. Kerhon katkaisee eväshetki, jolloin lapset syövät omat kerhoeväänsä.

Keväälle 2024 päiväkerhoon voi hakea 2,5 vuotiaasta alkaen.

Ilmoittautuminen kevään 2024 kerhoihin alkaa 1.11. Ilmoittaudu tästä linkistä

Päiväkerho 2024 alkaa viikolla 3 . Kerho on kaksi kertaa viikossa.

*Nikkilän seurakuntatalolla maanantaina ja keskiviikkona klo 9.00-12.00
Päiväkerhoja ohjaavat varhaiskasvatuksen ammattilaiset.

• Päiväkerhomaksu on 40€ kausi. Taloudellisista syistä voi anoa maksuvapautusta.
  • Lisätietoja Sarilta 044 906 6818 tai sari.fomin@evl.fi

Varhaiskasvatus

Kirkon varhaiskasvatus (lapsi- ja perhetyö) tukee kodin kristillistä kasvatusta ja lapsen kokonaisvaltaista kasvua kristillisen ihmiskäsityksen mukaisesti. Päiväkerhossa painottuvat lapsesta välittäminen, lapsuuden ilon kokemukset ja lapsen hengellisen herkkyyden vaaliminen. Päiväkerho kokoontuu arkisin yhden tai useamman kerran viikossa leikkimään, hiljentymään sekä toimimaan. Kerhoarkeen kuuluu monenlaista toimintaa, jonka sisältöä luovat koulutetut seurakunnan työntekijät yhdessä lasten kanssa.

Varhaiskasvatus on lapsen eri elämänpiireissä tapahtuvaa kasvatuksellista vuorovaikutusta. Sen tavoitteena on edistää lapsen kokonaisvaltaista kasvua, kehitystä ja oppimista.

Lastenohjaaja (viransijaisuus)

Virkavapaalla