SEURAKUNNAN PERHEKERHOT SIPOOSSA

PERHEKERHOT KOKOONTUVAT

• TIISTAISIN klo 9-11.30 Nikkilässä seurakuntatalon päiväkerhon ja ison salin tiloissa, tarjoilla lounas klo 10.45
  • TORSTAISIN 9-11.30 Söderkullan kirkon alakerrassa, tarjolla aamiainen klo 9 - 10

Ilmoittautumista ei tarvita, tule vain mukaan! Nikkilän seurakuntatalolle ja Söderkullan kirkolle perhekerhoon ovat tervetulleita alle kouluikäiset lapset vanhemman tai hoitajan kanssa. Lelut löytyvät paikan päältä ja lapset ovat oman vanhemman hoidossa. Yhdessäoloa ja arjen jakamista.

• Mukana lastenohjaaja, perhediakoni sekä vaihtuvia vierailijoita.
  • Nikkilässä tiistaisin lounas, Söderkullassa aamupala. Vapaaehtoinen maksu Lähetystyön hyväksi.
  • Kerhoon voi osallistua silloin, kun itselle sopii.

Perheiden iltaolkkari Söderkullan kirkolla

Tervetuloa koko perheen voimin viettämään aikaa Söderkullan kirkon alakertaan joka kuun viimeinen maanantai.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja viettämään aikaa samassa elämänvaiheessa olevien lapsiperheiden kanssa.
Iltaolkkari on myös oiva paikka lapsille tutustua toisiin lapsiin ja harjoitella sosiaalisia taitoja.

Iltaolkkareita vietetään tänä keväänä eri teemojen ympärillä. Toiminnallinen osuus sopii kaiken ikäisille lapsille.

Tervetuloa rohkeasti mukaan, lue tapahtumakalenterin kautta lisää illan teemasta!

Lastenohjaaja (viransijaisuus)

Virkavapaalla