Varaslähtö Vappuun

ma 29.4. klo 15.00 – ma 29.4. klo 18.00
munkit ja sydän

Seurakuntatalo

Herkuttele vappuna Yhteisvastuun hyväksi!

Perinteinen Varaslähtö Vappuun -tapahtuma jälleen ma 29.4. klo 15-18!

Sima ja munkit valmistetaan Seurakuntatalon keittiössä. Voit tehdä ennakkotilauksen sähköisellä lomakkeella (avautuu 10.4.) tai ostaa paikan päältä mukaan!
Munkit 5 € / 5 kpl pussi
Sima 5 € / 1 litran pullo
Maksu: käteinen, kortti, MobilePay
Rajattu määrä.

Etukäteen tilaaminen: ennakkotilaus päättyy ke 24.4., nouda tilauksesi maanantaina 29.4. klo 15-18 Seurakuntatalolta, Iso Kylätie 1.
Linkki tilauslomakkeelle löytyy etusivulta "Meneillään olevat ilmoittautumiset". Tilauslomakkeen nettiosoite: https://www.mvs.fi/srk/sipoo/url/YAx2wd2d0G

Noutaessasi tuotteet voit jäädä paikanpäälle juomaan kahvit ja ostaa myös käsityöryhmän tuotteita.

Tuotto Yhteisvastuukeräykselle! Kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen HelsinkiMission, Suomen ev.lut. seurakuntien ja Kirkon Ulkomaanavun avulla.
Keräyksen tuotosta 20 % käytetään sipoolaisten nuorten auttamiseen.

Keräyslupa RA/2020/639/Kirkkopalvelut.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö