Koululaisille toimintaa!

SEURAKUNNAN TOIMINTAA KOULUIKÄISILLE

Alakouluikäisten lasten toimintaa seurakunnassa ovat mm. retket, kerhot, leirit, tapahtumat ja kouluyhteistyö. Kirjepyhäkouluun pääset ilmoittautumaan tästä.

JUNNUKLUBI

Eli avoimet ovet alakoululaisille koulupäivinä. Voit osallistua oman aikataulusi mukaan, Junnuklubiin ei tarvitse ilmoittautua mutta tarvitsemme huoltajan yhteystiedot!

• Söderkullan kirkolla (Neiti Miilin tie 2) tiistaisin klo 12.30-16.00.
  • Seurakuntatalon nuorten kellarilla (Iso Kylätie 1) torstaisin 12.30-15.30.

Muista ilmoittaa huoltajan yhteystiedot! Huom. Junnuklubia ei ole pyhäpäivinä eikä koulujen loma-aikoina.

Junnuklubin sisältöä:

• Klo 12.30 ohjaajat paikalla ja yhteistä ohjattua/vapaata toimintaa, noin 13.30-14.45 välipala, toiminta jatkuu.
  • Toiminnassa noudatetaan hygieniaohjeita, esim. käsien pesu.
  • Toimintaan ei voi osallistua kipeänä.
  • Junnuklubi on maksutonta toimintaa alakoululaisille.
  • Koulujen lomapäivinä toimintaa ei ole.
  • Kysy lisää Ninalta! nina.okkonen@evl.fi tai p. 044 705 6586

Yhteystietojen ilmoittaminen Junnuklubiin tästä

Lapset, Piirustus, Vapaa Piirto, Rivit, Tyttö, Poika

YHTEISTYÖ KOULUJEN KANSSA

Seurakunta tekee yhteistyötä Sipoon suomenkielisten koulujen kanssa. Työntekijät vierailevat kouluissa pyydettäessä. Kutsumme perinteikkäästi vuosittain sipoolaiset 2. luokkalaiset tutustumaan Sipoon kirkkoon.

KERHOTOIMINTA

Kokkikerho 3-4 luokkalaisille maanantaisin Nuorten Kellarilla (Iso Kylätie 1) klo 14.30-16.

Kerhokausi 8.1.-6.5.2024 (ei hiihtolomalla ja 1. pääsiäispäivänä 1.4.)

Mukaan mahtuu 10 osallistujaa. Seurakunnan kerhossa pidetään joka kerta kerhohartaus, johon kaikki kerholaiset osallistuvat. Kerho on maksuton.  Lisätietoja Ninalta 044 7056586 nina.okkonen@evl.fi

Junnuklubiin!

Luonto ja ystävyys kesäkerho 7 - 10 -vuotiaille

3.-7.6. Nikkilän seurakuntatalon Nuorten Kellari ja 10.-14.6. Söderkullan kirkko
Tervetuloa mukaan kivaan porukaan tutkimaan ystävyyttä ja kesäistä luontoa. Miten ystäviä saadaan? Millainen on hyvä ystävä? Entä mitä voimme luonnosta saada ja oppia?
Luvassa leppoisaa olemista, ystäväharjoituksia, askartelua ja luonnon ihmettelyä iloisessa porukassa.
Kerhopäivissä tarjoamme lounaan ja välipalan. Retkipäivänä saamme mukaan ruokaisat eväät. Ohjelma kesäkerhoissa alkaa klo 9.00, mutta aamuvirkuille ovet aukeavat jo klo 8.30. Kerhopäivä päättyy klo 16.00
Kerhoviikon hinta on 50 €. Hinnasta on mahdollista hakea alennusta tai vapautusta taloudellisista syistä.
Kerhojen vetäjinä toimivat Tomi Väisänen, Nina Okkonen, Tiina Koivulintu, Sari Fomin ja Daniil Vauhkonen.
Ilmoittautuminen alla olevasta linkistä. Ilmoittautumisaikaa kesäkerhoihin on maanantaihin 20.5. asti.
Lisätietoja Nikkilän kesäkerhosta antaa Tomi Väisänen p. 050 4696806 tomi.vaisanen@evl.fi ja Söderkullan kesäkerhosta Nina Okkonen p. 044 7056586 nina.okkonen@evl.fi

Ilmoittaudu kesäkerhoon tästä.

Lisätietoja elokuun Papinsaaren leiristä tulee pikapuolin.